Spelkväll

Ikväll har mina föräldrar haft över gäster och spelat spel och ätit gott. Så hela dagen har i stort sett bestått av matlagning, städning och annan förberedelse. Vi spelade spel i lag och jag och pappa lyckades i varje fall vinna ett av tre olika spel.


Italienskt tema; vi bjöd på pastasallad, caprese och pizzabullar ala Ylva. Pannacotta blev det som efterrätt.


Lite surfande hann jag med mellan matlagningen och städningen.


Jag ser rejält uttråkad ut och pappa ser helt crazy ut. Färgerna blev lite konstiga på den här bilden..

Kommentarer
Postat av: Stina

Det verkade som du hade en bra kväll:) och vilken god mat ni gjorde. Hur hittar jag till din andra blogg? kram

2010-05-16 @ 20:42:24
URL: http://haglundstina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback