Tjejmiddag

Ikväll blev det ännu en middag ute, denna gång på Hellas. Stina var kvällens födelsedagsbarn! Jag åt en jättegod lax på planka med mos, hollandaisesås och goda grönsaker. Här kommer några bilder!


Kvällens look ;)


Hela tjejgänget!


Min goda mat!

Middag och Frimis

Imorgon (eller idag) så fyller min gamla klasskompis från högstadiet Sofie år! Så ikväll var vi ute och åt lite gott och sedan var vi några stycken som fortsatte till krogen och dansade lite. En trevlig och lugn kväll, helt i min smak faktiskt. Vi lyckades fastna på en vimmelbild också, första gången för mig. Nu ska jag väl ta med mig vovven och krypa till kojjs egentligen. :)


Elakt snodd från Frimis.se (och jag som ska ha ett fotografintresse..)


Mamma ville visst ta en bild på sin vackra dotter innan jag for. Och mamma upp i dagen är man ju, det har man ju fått höra hela livet ;)

The short second life of Bree Tanner

Har precis läst ut den nyaste Twilight-boken! Fick den nu i veckan, på engelska eftersom jag tycker Stephenie Meyers böcker är bättre på engelska. Tyckte den var riktigt bra, och framför allt intressant! Kul att se en annan del av twilight-världen. Den var väldigt kort (175 sidor ungefär) och hade inga kapitel eller bra ställen att stanna på. Så det var lite jobbigt, men samtidigt förstår jag grejen. Bree lever bara i några månader och då är historien såklart kort och boken är som ett kapitel i sig. Helt klart läsvärd i varje fall! :)

Diggar verkligen framsidan av boken:


Farmor och farfar

Idag firade jag min födelsedag, igen. Min farfar hade glömt bort den och vi hade inte bjudit hit honom eftersom jag var i Stockholm på min födelsedag. Så idag när brorsan fyllde så hade vi lite tårtkalas och så vidare. Var lite sur förut för att han hade glömt, men så fick jag det söta kortet idag av honom och då gjorde det inte så mycket längre.

Igår tog jag och Urax en vända förbi farmor på morgonpromenaden. Vi tog vägen genom Björkhaga och där växte det en massa smörblommor och en hel del lupiner. Så jag plockade en bukett till farmors grav, så nu är den lika färgglad som alla de andra runt omkring!


3 x blogg

Ibland undrar jag om jag blivit galen.. För numer har jag 3 bloggar!

1. Ylvans - Om vardagen och lite allt möjligt.
2. Motivera - Om hälsa, träning och kost.
3. Bissvargen - Min första blogg som jag åter öppnat, om hundar och hundsport.

Det är den här bloggen som blir uppdaterad minst just nu, medan hälsobloggen är flitigast uppdaterad. Den är helt klart roligast!


Mina 3 headers