Gamla skolfoton

Kommer ihåg varje höst när det drog ihop sig för att ta skolfoton med klassen. Alla gnällde och hade sig, några döck inte upp, alla tjejer stod och fixade med hår och smink in i det sista, killarna kunde inte bry sig mindre. Jag var faktiskt en av dem som tyckte om att ta skolfoto genom hela grundskolan och gymnasiet. Okej, man vart lite fjantig när man var fjortis, men det var inte många bilder jag blev missnöjd med. Endast en och då var det en dåålig fotograf, skolfotoföretaget fick faktiskt skicka ut en ny fotograf som fick ta om en massa bilder och däribland min. Missade bara fotodagen ett år (i femte klass), då hade jag maginfluensa och jag vart arg som en bi ;)

Såhär i  efterhand är det ju sjukt roligt att kolla på alla bilder. Har faktiskt en tavla på mitt rum med alla bilder från 1 år till typ 6:an.


Det var några av mina skolfoton det ;)

Kommentarer
Postat av: Stina

Misstänker att jag har ett skolkort på dig från 2002:)

2010-05-04 @ 21:44:09
URL: http://haglundstina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback