Utekväll på Strömpis

Idag hade klubben agilitytävling, hela dagen. Själv kom jag hem till Örebro vid 3-tiden (efter en helt felfri tågresa, härligt :D) och var väl ute i Kvinnersta, där tävlingen var, vid halv 5. Men Sandra, som varit där sedan tidig morgon till sen kväll (20-21) peppade ändå på utgång. Vi tog oss till Strömpis där kön var riktigt lång och därinne blev det snabbt proppfullt. Kul kväll med några kompisar som verkligen slutade oväntat. Jag och Sandra (eller ja, Sandra körde) tog upp en "liftare" för att få lite av hans pizza. Den luktade och såg väldigt god ut, men min mage var redan full med kebabpizza. Haha lite roligt hur som helst.

Ikväll hade jag på mig min nya paljettopp från H&Ms rea. 40 spänn kostade den, vilket fynd ;) Till det blidde det shorts och strumpbyxor.


Kommentarer
Postat av: Stina

Men jösses jag missade att du var hemma nu denna helg(:O) och jag som hamnade på frimis,ville egentligen till strömpis:P vad tokigt det kan bli...hoppas att du har det bra hemma i Öret iaf, borta bra men hemma bäst kanske stämmer?:P kram

2010-03-07 @ 19:46:49
URL: http://haglundstina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback