Det ska jag göra i sommar

Den här bilden på min vackra vännina Sandra från förra sommaren fick mig att längta! Trots att min favorit-årstid är på ingång ser jag fram emot varma sommarkvällar, och dagar också förstås.

Det här ska jag göra mycket av i sommar:
 Äta grillat
 Träffa vännerna
 Träna styrka i trädgården
 Bada
 Träna agility
 Fotografera
 Sola
 Hångla (nyårslöftet som började mycket lovande, men nu tydligen tagit en paus..)
 Köra bil
 Tävla agility/lydnad/freestyle
 Fläta håret
 Äta isglass


Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh Jag vill ha sommar! Vi får grilla massor på min fina fina baksida sen när den är tjusig, ny och klar =) Istället för isglass så ska jag äta mjukglass här i varbergakiosken. Massor i sommar. Så gott!! Jag ska också försöka hångla massor i sommar =) Vi får flirta tillsammans på krogarna här i Örebro så blir vi oslagbara ;) Tjusig bild förresten, är väldigt nöjd med att jag blivit ännu blondare och kommer nog ta ett tag innan jag färgar till mörkt igen =)

2010-03-24 @ 22:44:45
URL: http://gnistra.webblogg.se/
Postat av: Stina

Jättebra lista som du har gjort! jag skulle behöva göra en likadan om du inte misstycker? kram

2010-03-26 @ 01:46:37
URL: http://haglundstina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback