Blått är flott!

Igår var jag med en gäng tjejer på något som heter "Modell för en dag". Då blir man sminkad och fotad osv. Jag gled in på ett bananskal i veckan eftersom en annan som skulle med fick förhinder. Hur som helst, det drog ut väldigt mycket på tiden och eftersom vi skulle ut senare så drog vi efter sminkningen. Riktigt tjusig blev man! Men de mättade basen väldigt dåligt på ögonlocket. Så ögonskuggan smetade ut sig efter ett tag.

Jag blev hur som helst blå-sminkad. När make up-tjejen frågade om jag var rädd för färg och jag svarade nej så verkade hon bli rätt glad. De flesta andra tjejerna där såg ut att ha svart och liknande, varför är alla så rädda för färg? I love! Det tråkigaste jag vet är helsvarta outfits.. :P

Såklart glömde jag kameran så fick ta en mobilbild där det inte syns så tydligt. Det var en ganska stark och mörk blå.

ps. Vilken slagerskräll! Tycker Annas låt är bra, men hon har inte en chans i Eurovision. Jag hejjade helt klart på Eric. De senaste åren i Eurovision har det varit "all about the show", det har han verkligen fattat.


Kan för övrigt meddela att mina asymmetriska ögonbryn är väldigt tröttsamma..

Kommentarer
Postat av: Stina

Vad kul med modell för en dag:) köpte du bilderna? skulle vara skoj att se dem vid ngt tillfälle:)

2010-03-15 @ 21:14:58
URL: http://haglundstina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback