And we're on!

Kom helt slumpmässigt på (som det brukar vara) att jag ville byta ut mitt röda, fina hår mot ett ljusbrunt till i vår. Kom på det på en föreläsning vilket inte var så bra, för jag växlade mellan att lyssna och fundera på bästa sättet att få ur det röda, om det ens var någon bra idé.

Självklart kunde jag inte hålla mig borta, utan köpte med en blekning på vägen hem. Tänkte visa en bild på hur det blev efter blekningen (den första för det lär behövas i varje fall 2) och efter att jag la i en brun toning i håret. Man vill ju inte gå omkring och se ut som en morot. Är i varje fall rätt nöjd efter att toningen las i, men det ska bli ljusare och mindre rött.

Nu ska det få återhämta sig till nästa månad. Kommer verkligen sakna min plattång och hårfön som jag använder väldigt ofta. Men mitt hår pallar inte det just nu :)


Efter blekning


Efter toning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback