Utmaning/Blog award

Såg precis att jag fått en blog award från min vän Stina. Då ska man alltså skriva 7 saker om sig själv som alla inte vet. Hm, svårt.. gjorde ju ett sådant inlägg för några månader sedan när jag skrev 10 (!) saker ni inte visste om mig, men jag ska försöka ändå!

1. Jag har svårt för att prata om känslor
2. Jag har lätt för att skriva om känslor
3. Jag lyssnar på Evanesence när jag är ledsen
4. Jag är bra på att ignorera problem
5. Jag är sämst på att trösta folk
6. Jag tycker om att le
7. Jag blev just tillfrågad om jag ville bli en killes pojkvän när jag var ute med hunden

Haha ja vilken nisse jag träffade här utanför.

Så ska jag utmana/ge blog award till 7 andra bloggare. Lite svårt, men det får bli dessa 7 vackra kvinnor: (notifierar dem imorgon eller så för nu måste jag plugga!)

Malin
Pernilla
Sanna
Amanda
Cattis
Johanna
Anna


Jag med fina Sandra och Stina :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback