Underkläder

Imorse klockan 9 fick jag ett sms om att mitt paket fanns att hämta. Härligt :) Vad är det med shopping som är så härligt? :D Nästa vecka får jag antagligen nästa paket också med handdukarna.

I dagens paket låg ett set underkläder och en tunn, genomskinlig topp. Toppen är perfekt, precis som jag tänkt. Den ska jag ha över bikinin i sommar tänkte jag, ibland är det skönt att ha något extra på när man är på stranden eller så. Eller på andra ställen också :D

Underkläderna var jättefina också, och satt bra. Det är ju så kul med matchande, men man äger ju grymt mycket mer trosor än BHar.. Här kommer en bild:


Kommentarer
Postat av: Sandra

Vilken snygg babe du kommer att vara i sommar ;) Fast det är du ju redan ändå <3

2010-01-19 @ 23:09:41
URL: http://gnistra.webblogg.se/
Postat av: Stina

Vilken härlig färg!

2010-01-20 @ 09:47:07
URL: http://haglundstina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback