Nya glasögonen!

Igår fick jag sms om att glasögonen fanns att hämta. Det gick verkligen fort, inte ens en vecka! Så idag innan skolan var jag iväg och hämtade ut dem. Fasen vad nöjd jag är! De är grymt snygga! Och så olika också, schysst att kunna ändra något så enkelt ;)

Nu vet jag föresten hur de kan ha så billiga priser (skämt åsido), man får nämnligen inte ett märkesfodral till, utan ett fult i plast som det står specsavers på :P Men eftersom mitt ena par inte gick ned när optikern böjt till dem så fick jag ett finare fodral ;)


Wilmer, 995:- (+600 för antireflex) My eyes pop in these! Den varma färgen framhäver det blåa :D


Zion, 795:- (+600 för antireflex) Grymt coola ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback