Mitt 2009

2009 har jag:
- Smilat mer
- Motionerat mer
- Sovit mer
- Läst mycket skönlitteratur
- Börjat ta hand om min hy
- Bytt schampoomärke 2 gånger
- Festat mer
- Smsat mer
- Träffat mer människor
- Pratat mer
- Flyttat till min första egna lägenhet
- Praoat på tvärsnytt i två veckor



Det har hänt mycket under tvåtusennio, framför allt har jag utvecklats otroligt mycket på det personliga planet.

+ Numera kan jag faktiskt kallprata med personer. Istället för att stressat fundera på vad man ska säga utan att komma på något så går det nu ganska enkelt att bara snacka om något random med personer man inte känner så väl.

+ Mitt självförtroende är på topp och det är här för att stanna! Man har ju alltid haft ups and downs men nu känner jag mig stark och tycker om mig själv för den jag är, och det kan bara bli bättre! Känner verkligen att jag kommer surfa på den här vågen länge.

+ Jag har träffat otroligt mycket nya människor iår om man jämför med tidigare år. Det hör alla gånger ihop med att jag blivit mer social och lärt mig prata om ingenting. Jag har fortfarande en bra bit kvar, men jag är så mycket mer social än jag varit tidigare.

- Jag har tränat mycket mindre hund iår, vilket är sjukt tråkigt och jag är lite besviken på mig själv. 2010 ska bli ett hundår!

2010 ska jag:
+ Ta för mig mer
+ Umgås mer med folk
+ Utvecklas mer som fotograf
+ Berätta oftare för vänner och familj hur fina de är
+ Dansa mer
+ Fotografera mer
+ Hångla mer
+ Träna mer hund
+ Tävla mer hund

Kommentarer
Postat av: Anonym

updatera o lägg in mer bilder tycker om o kolla:)

2010-01-03 @ 20:34:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback