Är det ett tecken?

Jag har gått och finulat på en sak nu i ett par veckor. Är jävligt sugen på att skaffa nya glasögon! Jag har börjat använda dem jag har mindre, för jag är lite trött på dem. Idag kom en tecken med posten. Synsam därhemma i Öret hade skickat ut en påminnelse/erbjudande/reklam att det var dags att testa synen igen. Dock tänkte jag prova på Specsavers den här gången istället, de har ett par bågar som jag spanat in faktiskt.

Här kommer några bilder från förra gången. Då la jag upp bilder i bloggen och frågade vilka jag såg bäst ut i. De tre nedan är de tre jag inte valde. Fasen det är bara två år sedan men jag ser helt annorlunda ut!


Kommentarer
Postat av: mamanda

nej nej nej.. favoptik.se ska du beställa briller ifrån! du får hem 6 bågar (som du väljer själv) att prova gratis och sen bestämmer du dig.. bågar inklusive glas med styrka går på 500 bara.. skitbra :D känne många som beställt därifrån

2010-01-21 @ 10:54:01
URL: http://duvetmanda.blogg.se/
Postat av: mamanda

sv: jaa, det kanske man får, har ingen aning.. hur många år sen som helst jag använde glasögon :p vet dock flera som har beställt från favoptik.se och är supernöjda. min sambos pappa beställde glasögon från typ synsam och då gick dom på 8000 (projektiva glas), sen beställde han frnå den sidan och fick betala 1700 =)

2010-01-21 @ 14:45:13
URL: http://duvetmanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback