Tips

Jag har varit något av nagel"tokig" den senaste tiden. Har nästan alltid lack på dem, är noga med att fila och olja in dem emellanåt. Det är ju kul med naglar! Tror det delvis kan ha att göra med att jag tidigare var nagelbitare i 15 år typ.

Hur som helst. Jag äger det här billiga fransk manikyr-setet från H&M och det är ju kanske inte det bästa här i världen. De är ganska tjocka i koncistensen och svåra att få snyggt. Sen tar det evigheter för det att torka helt eftersom det blir så tjocka lager. Jag lyckas alltid klanta till mig så det blir förstört..

För ett tag sedan läste jag på en blogg att man kan ha i lite nagellackborttagning när ett lack blivit gammalt och tjock så nu i veckan provade jag det med mina franska manikyrlack. Det blev en ordentlig skillnad! Mycket lättare att få på, mycket snabbare torktid och mycket bättre finish.

Topplacket däremot bytte jag ut för länge sedan. Numera kör jag på depend som är det bästa märket jag provat, och billigt är det ju också.


Kommentarer
Postat av: Stina

Jag älskar också att fixa naglarna, och jag älskar också depend:) har deras nagelbandspeeling, myrraolja, siliciumstärkare, mm. Är det okej om jag försöker bjuda med lite fler ut på Lördag? kram

2010-02-14 @ 18:51:18
URL: http://haglundstina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback