Tidningsanalys

Det är söndag, och jag sitter i skolan och jobbar. Gör en tidningsanalys på Nerikes Allehanda. Jävligt tråkigt att bläddra fram och tillbaka i samma tidningar om och om igen, men snart är jag nog klar och kan gå hem igen. Det är ändå rätt spännande då man lägger märke till saker man inte tänkt på innan. NA är för övrigt ganska dåligt redigerat tycker jag, det kan bli bättre!

Imorgon kommer Fröken Lule hit från Stockholm, då ska vi börja på examinationsuppgiften. Dock måste jag börja kika på det lite ikväll redan. Har som sagt haft en väldigt lat vecka, men så är det när man får mer tid än man behöver. Egentligen skulle det ju vara fett najs om man gjorde klart på en gång och sedan kunde man verkligen koppla av de dagarna man har sedan. Men jag pallar inte sådant utan går mer och tänker varje dag att jag borde börja men orkar inte och sen har man bara precis tillräckligt mycket tid på sig när man väl sätter igång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback