Smått beroende?

Men nu börjar jag känna mig rätt så nöjd. Ska nog skriva ut snart, antingen om jag orkar i helgen, eller på måndag under lunchen. Som synes är det rätt mycket som hänt.

Jag kände igår att jag börjar känna mig lite som Bree van de Kamp. Tänker bara på mat och recept just nu och har ju dessutom grovstädat lägenheten nyss. Rött hår har jag också. Tur att man fortfarande har en massa skit liggande överallt :)


Innehållsförteckning, Receptsida och Pärmrygg inlyft i nedre högra hörnet.

Kommentarer
Postat av: Rivka

Vad kul!

Jag håller också på göra en egen receptbok! Har så sjukt många lappar som ligger och skräpar här och där.. Men det verkar som om jag mest har recept på kakor, kakor och bröd..

Haha!

Lycka till med din bok!

//Rebecka

2010-02-27 @ 22:21:52
URL: http://rivka.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback