Nattshopping

Fick ett litet ryck nu ikväll. En jacka som jag spanat in länge på H&M är nu beställd. Originalpris: 499:-, reapris: 149:-. Som hittat! Jag behöver en ny vårjacka. Anledningen till varför jag inte slog till redan när den kostade 499:- var att den ska kemtvättas. Sådant avskräcker faktiskt mig. Har använt regnjackan i flera år nu, med en fleece under. Inte så snyggt och roligt direkt. Jag har spanat in jackan i lila, för jag älskar ju lila, men när jag såg att den fanns i mörk petrol också så tänkte jag att det skulle se riktigt bra ut med mitt hår! Sen beställde jag en söt paljettröja också, för 39:50:-. Man kan aldrig få för många partyplagg ;)


Kommentarer
Postat av: Stina

jättefina plagg, jag vill också ha en sån jacka:)

2010-02-15 @ 22:40:17
URL: http://haglundstina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback