Nattblogg

Så satt man här igen, mitt i natten. Det där med att själv fördela dagarnas timmar passar mig nog inte så bra, är så djävulskt lat alltså.. Idag har jag i varje fall jobbat lite grann, det lär bli desto mer nu under helgen dock. Ser på sätt och vis fram emot att kursen slutar på onsdag, men det är också tråkigt då det har varit en rolig kurs. MEN, jag behöver med struktur i plugget nu.

Ikväll var jag iväg med två kompisar till bion och kollade på Snabba Cash. Riktigt bra, men den slutade lite abrupt. Härligt att spendera en kväll med girlsen.

Vi kan konstatera 2 saker:
§1 - Joel Kinnaman är grymt het! (Men det visste jag ju redan sedan flera år tillbaka när man första gången såg Tjenare Kungen)
§2 - Bratz är den mest oattraktiva karltypen. Om man ens kan kalla dem för karlar, de är nog inte riktigt riktiga män. Det var flertalet bratz med i filmen och de var verkligen osexiga (bortsett från Joel då, men han var ju bara wannabe brat)


Har just kollat film i sängen, mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback