Hm..

Om 1,5 vecka far jag och Urre mot Örebro! Fast det är inte lika roligt längre, för Sandra kommer inte vara där.. Fan det känns jävligt jobbigt faktiskt. Hon och jag har inte varit så här bra vänner på flera år. Älskar dig stumpan! Men ser ändå fram emot en långhelg i Sveriges bästa stad. Ska se till att träffa Madde (som är nybliven Örebroare), familjen och lite annat folk. Funderar på att försöka träffa min gamle killkompis Micha något, det var verkligen jättelänge sedan (i somras sågs vi senast). Och så ska jag äta älgkorv så det står härliga till, min underbara bror som köpt åt mig. Älskar er mamma, pappa och Åke! Imorgon fyller pappa år, 52. Min pappa är den bästa i världen, trots att han kan vara lite bitsk emellanåt.

Vad skulle man göra utan alla man älskar?


Om en vecka, på alla hjärtans dag, firar jag och Idefix 7 år tillsammans. Synd att jag inte är hemma, men får krama om honom ordentligt den 18:e istället.

Kommentarer
Postat av: Stina

Hej gumman!

Det är synd att Sandra antagligen inte är hemma just den helgen som du är i stan. Men du vill väl gå ut iallafall? hihi jag har planerat utgång:) ha det fint kramar

2010-02-08 @ 21:29:04
URL: http://haglundstina.blogg.se/
Postat av: Sandra

LOVE YOU SO MUCH!!! <3

2010-02-11 @ 20:41:16
URL: http://gnistra.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback