Alla hjärtans dag

Idag är det alla hjärtans dag och jag sitter här, once again, "själv" (har ju Urre). Men det gör verkligen ingenting alls. Det är ju bara en dag. Den 14:e februari betyder något helt annat för mig. Idag, för exakt 7 år sedan, så var jag med mina föräldrar till Lindesberg och hämtade hem lilla 9 veckors-Spiggen. Jag kan knappt fatta att det gått 7 år, men samtidigt känns det som att man alltid haft honom. Synd att jag inte är hemma i Öret och kan krama om honom, får göra det på torsdag när vi äntligen kommer hem en sväng. Han är och kommer alltid att vara världens underbaraste Idefix.

Haha det är så kul att kolla på sådana här gamla bilder. Är aningen (big understatement?) mer fåfäng numera. Är blott 13 år gammal på dessa. Idefix är bara 6 veckor här tror jag.






Kommentarer
Postat av: mamanda

Svar: Jaa, det är det :) Den känslan och känslan när man lär sin hund nya trick går hand i hand :)

2010-02-14 @ 23:04:16
URL: http://duvetmanda.blogg.se/
Postat av: Morsan

Usch då vad jag ser skeptisk ut.....

2010-02-15 @ 23:24:54
URL: http://www.ahlbergare.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback