1 år som helt egen!

Idag är det exakt ett år sedan jag flyttade in i min egna lya officiellt! Fick nyckeln några dagar tidigare egentligen. Halvåret innan bodde jag i en delad lägenhet med sammanlagt 3 olika killar (en bodde visserligen bara där typ 2 veckor innan jag flyttade ut).

Detta behövs ju firas så jag bestämde mig för att möblera om! Har funderat på det många gånger tidigare men har aldrig lyckats komma på en lösning som skulle få allt att funka. Även den här gången tillkom komplikationer. Fick flytta sängen lite för att sänglampan skulle nå till ett uttag, men det var bara bra för då fick den stora hundsängen en given plats. Det enda jag inte är helt nöjd med är fåtölj/soffbord/tvbänk-kombinationen, men den är ju i varje fall bättre än innan :) Jag är helt enkelt skitnöjd! Det blev mindre rörigt och mer öppen yta! Och trevligt med en liten datahörna.

Kök och hall kan jag inte ändra så mycket med, och där är det redan så bra möblering :)

Här kommer före och efterbilder:
Tillägg 1: Ja, jag har börjat använda den gamla dataskärmen som anslagstavla.
Tillägg 2: Extrasängen ska egentligen ner i källaren, men en klasskompis kommer hit om några veckor så då kan det lika gärna stå kvar till dess.


   
Före

   
Efter



Har samlat på mig en del böcker sedan jag flyttade från Örebro. Både skönlitterärt och kurslitteratur


Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad fint det blev! =D

2010-02-02 @ 11:09:49
URL: http://gnistra.webblogg.se/
Postat av: a

nice ;D

2010-02-02 @ 11:45:47
URL: http://annnaaah.blogg.se/
Postat av: Malin

Så trevligt att du tänker på mg i din möblering och lämnar framme extrasängen åt mig =P

2010-02-02 @ 19:50:54
URL: http://haaralas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback