Valborgsmässoafton

Har just kommit hem från en gammal klasskompis från högstadiet. Där grillade vi lite och sedan spelade vi diverse alkoholspel. En trevlig kväll! Blev hemskjutsad av min wing-woman Sandra efteråt, tack :D


Den stora korven är min korv ;)


Lite av sällskapet


Vissa hade ju minst sagt..


.. speciella sätt att äta på.


Jag och min lagkompis förlorade stort på Fia med Hutt. Det blev ett antal Baja Päron och Bacardi Melon för oss..


Kvällens mat: Completos, chilenska korvar, typ. (det ska vara surkål också)

Kommentarer
Postat av: Stina

Hade du kul på Valborg? Är du intresserade av Pierre? jag kopierade en bild från din blogg, hoppas ok! Vad har du för msn? tänkte jag kunde skicka nummret till min syster via msn kanske. kram

2010-05-02 @ 10:55:22
URL: http://haglundstina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback