Dålig uppdatering

Nu har det varit dålig uppdatering på bloggen på sistone. Håller på med ett nytt projekt faktiskt, har öppnat en ny blogg, en mer nischad blogg. Där skriver jag om ett område som faktiskt intresserar mig mycket. Tänkte länka till den någon dag här, men är inte riktigt redo än så att säga. Jag har ofta velat skriva om liknande saker i den här bloggen, men det har liksom funnits en blockning i min hjärna som sagt ifrån, tabulagt det typ. Men nu har jag bestämt mig! Hörs :)


Imorgon far jag och mor till Lindesberg för lite agilitytävling. Dock ska inte Urre få starta då mamma anmält sig och papillonerna innan vi visste att jag skulle vara hemma.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Hahaha, tack! Låter spännande med en ny blogg - länka nununu!

2010-04-17 @ 01:44:32
URL: http://thirtydirtybirds.blogg.se/
Postat av: Stina

Vad nyfiken jag blev nu:) jag hade också två bloggar en gång i tiden, en med mer åsikter och så denna men det blev att jag "slog ihop" dem i slutändan.

2010-04-18 @ 08:59:01
URL: http://haglundstina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback