Shopping på hög nivå

Nu har jag fått lite utlopp för min shoppingabstinens. Har inte bara beställt saker som jag vill ha, en del saker behöver jag. Nämnligen lite kursböcker som var ovanligt billiga för en gång skull. Det tackar man för. Sen har jag lagt in en beställning på lite kläder hos ellos. Tyckte mycket bättre om H&M förut, men nu börjar jag gilla ellos grejer mer och mer. Dessutom hade jag lite rabatter. Fri expeditionsavgift och frakt, 40% på dyraste varan och lite gratis godis från Fazer. Kan det bli mycket bättre? Så frans-cardinganen får jag för ynka 119 kr, orginalpriset är 199! Känns inte helt fel. Det blev även ett 2-pack trosor, det kan man inte få för lite av.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback