Paket!

     

Idag kom kläderna jag beställde i förra veckan. Det lyfte verkligen min vecka ;) Är riktigt nöjd med allt, speciellt koftan, lila toppen och vita blusen. Gillar såklart även den röda toppen men de andra gillar jag verkligen mycket! :) Koftan är grymt skön, lila toppen skitsnygg och blusen jättesöt!

Brorsan ringde nyss, varför jag pratar i telefonen på ett av korten. Det hade gått en propp hos honom så allt utom köket funkade inte. Stackarn, men han kunde ju göra kaffe i varje fall.

Kommentarer
Postat av: Leah

Härliga kläder! :) Mina ögon föll direkt för den mossgröna koftan för den påminner väldigt mycket om ett plagg jag bar som alv på ett lajv. Den röda plockar verkligen fram sexiness!

2009-09-10 @ 20:00:27
URL: http://daimchoco.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback