Lördag

Spännande rubrik va? Eller inte alls..

Idag har det varit lördag och jag har hittat på en del tycker jag. Började dagen med att diska en ordentlig hög och sedan dammsuga. Sen åkte jag till Birsta och köpte med mig ett nytt par jeans, lite smink och så. Att cykla fördärvar verkligen jeans och nu har jag inga som är hela i grenen.

Sen på kvällen blev det bio med två tjejkompisar. Vi såg Sommaren med Göran, grymt rolig film! Man kände igen sig själv lite ibland, det där med att man alltid lyckas säga helt fel saker..

Efter det blev det en vända till Kåren där vi åt lite mat, dansade och snackade lite. Det var trevligt!

Imorgon blir det att städa klart här hemma och tvätta. I love tvättmaskin! Det är så mysigt att tvätta på söndagar, I've missed it..


Liten Ylva och hennes bror


Kommentarer
Postat av: Aage

På tal om inget;

http://www.livenation.se/event/6202/paramore-tickets

Tänkte det kanske intresserade dig.

2009-09-08 @ 19:49:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback