Grått är flott!

Jag har kommit fram till, idag, att grått nog är min favo-basfärg. Till gruppen basfärger (detta gäller kläder) tycker jag vit, svart, grått och även brunt hör. Som yngre gillade jag brunt, svart har ju alltid funkat bra och vit har jag aldrig varit så förtjust i. Grått däremot är en basic-färg som man kan ha till det mesta, men inte lika mörk och trist som svart. Försöker lära mig bära mer vitt, för det är inget större fel på den färgen heller..

Var en sväng på stan idag och föll pladask för klänningen nedan. Den kommer från en sådan där affär man nästan aldrig går in i, men varje gång man gör det hittar man något riktigt guldkorn. Den kommer från Indiska! 349:- Toppen under är även den ny, en ASskön basic tröja från H&M. Det är VIT! :) Köpte även en... trumvirvel.. GRÅ! :P Bilden kan klassas som en morgondagens outfit, för detta ska jag ha imorgon.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Gud vad söt du är i kläderna gumman =)

2009-09-28 @ 22:17:03
URL: http://gnistra.webblogg.se/
Postat av: Morsan

DEn var snygg!!

2009-09-28 @ 22:22:17
URL: http://www,ahlbergare.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback