Utmattad, trött och virrig

Jag är så grymt trött nu! Kom hem nu framåt 23-snåret och var totalslut. Så fort jag kliver innanför dörren ringer telefonen och det är min lärare som vill ha en bild som jag har på min portabla hårddisk. Stressen tar vid där den slutade och jag försöker fixa över den till skolans server. Så var det klart efter mycket om och men.. 16 mb raw-fil på 2 mbit bredband tar ett tag. Men vad händer inte då? Så fort jag lagt på telefonen kommer jag på att nu la jag ju över helt fel bild! Då ringer telefonen igen och Anna har märkt samma sak. Så fick jag göra allt om igen och puh vad slutkörd jag känner mig. Nu är jag i sådan där form så krämen nästan hamnar i glaset och juicen i skålen på morgonen. Min hårddisk har också gått på högvarv denna vecka. Imorgon får jag äntligen sova ut, men arbetet är inte slut. Gör min allra (förhoppningsvis) sista plåtning imorgon till bilagan. Sen är det lite småkrafs kvar som jag och Therése ska fixa på skolan.

Over and out!


Vi kör en klassisk kändisbild i aftonbladet. Jag och min hårddisk är lite ledsna och mycket trötta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback