Tenta = Check!

Så har man tentat av kursen, man ska bara få tillräckligt många rätt också. Gick upp före solen idag, kändes INTE okej. Horisonten var markerad av vackert rött ljus, i varje fall något fint att titta på. Själva tentan gick över förväntan. Tyckte den var lättare än de gamla tentorna jag kollat på. Så det finns en chans att jag klarar den faktiskt. Men först måste jag vänta 3 veckor.

Tänkte fira att tentan är avklarad med en klippning i stan, bokade nyss en tid till halv 3. Det är verkligen behövligt eftersom jag inte haft råd att klippa mig i sommar. Ikväll blir det säkert något roligt, kåren eller så.


Soluppgång i April 2009, jag hade kommit med tåget från Örebro mitt i natten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback