Sthlm tur och retur



Dagarnas höjdpunkter
:
- Tunnelbaneåkandet
- En blå länstrafikenbuss från Örebro i Sunkan när jag väntade på Ybuss som tog mig mot sthlm
- Tillbaka på Gjörwellsgatan 30 (DN-skrapan, som jag saknat det)
- God mat och skön säng hos moster
- Boxern Donna
- Tunnelbaneåkandet
- Entrecôten på Östermalm
- Shopping innan hemresa
- Halvtom buss på hemresan
- Kändisspotting: Arne Weise i DN-skrapan och Miss Inga på Östermalm
- Snöflingor när vi kom norrut med hembussen
- ..sa jag tunnelbaneåkandet?

Dagarnas lågpunkter:
- Proppfull buss ner till sthlm
- Toaletten på bussen
- Alla zombie-stockholmare som låtsas att de inte ser än när man försöker passera
- Fjortis med synliga strumpebandshållare på navet när jag kom hem
- Bussåkandet mellan fastlandet och Lidingö

Har alltså kommit hem från en studiebesöksresa till huvudstaden ikväll. Kändes roligare med listor än löpande text.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback