Mums mums

Sitter och kollar idol. Åt nyss upp allt det goda på bilden nedan. Så nu är jag rätt full faktiskt, men det var riktigt otroligt jävla gott! Framför allt gurkstavarna! Dippen är tacosmak och inte slut än, så det får nog bli lite mer imorgonkväll framför någon film eller så.

Nu är tidningsarbetet slut för denna gång, sista deadlinen var idag och vi klarade den! De två senaste dagarna har jag hunnit vila upp mig lite grann i varje fall och känner mig mycket fräschare!

Gott OCH nyttigt! Kan det bli bättre? Nej..


Jag fotar mig själv på toaletten på skolan igår :) Haha.. Fläcken i pannan är från spegeln.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Gud vad fin du är gumman!! Ser ut som en riktig bildjournalist!! =)

2009-10-17 @ 00:47:04
URL: http://gnistra.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback