Dyra transporter

Ännu en dag i jobbets tecken. Var hemma kvart i nio på kvällen och igår kom jag hem en kvart över nio. Ikväll har jag i varje fall pysslat med lite resor. Nästa vecka ska vi till sthlm över tors-fre. Så jag har bokat buss ner, tåg var hutlöst dyrt. Ändå blev det 430 för tur och retur. Sen ska vi vara en hel vecka i sthlm i början av nästa kurs. Bestämde mig för att boka resa till Örebro och lämpa av hunden och sedan tillbaka till sthlm. Så det blev fyra resor sammanlagt, prislapp: 1006 kr. Kändes ändå rätt överkomligt. Nu ska jag bara få boende i sthlm. Mammas systrar bor i sthlm så jag hoppas väl på något där. Det ska i varje fall bli skönt att komma hem i några dagar.. Saknar alla kompisar och familjen. Hundarna! Lille Remus..

I övrigt har dessa två veckor legat i tårarnas tecken. Vet inte hur många gånger jag brutit ihop nu.. Över stressen i skolan, problem i skolan, dessa sthlmsresor och allt möjligt skit. Det är skönt att få gråta lite, men längtar efter en lugnare vardag.


La familia

Kommentarer
Postat av: Stina

Usch vad jobbigt det låter gumman! jag bryter oxå ihop över skolan ibland, kan sitta och gråta en kvart (!) ibland. Igår var en riktig skitdag så till slut lade jag undan skolarbetet och gick en långpromenad med en kompis istället. Det vore du också försöka med, göra ngt helt annat än att tänka på skolan...hoppas det blir bättre för dig snart...kramar

2009-10-14 @ 18:30:14
URL: http://haglundstina.blogg.se/
Postat av: Sandra

Vännen min! Kom hit så ska du få en lång! kram!!!

2009-10-15 @ 03:23:21
URL: http://gnistra.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback