Onyttigheter ska bli nyttigheter

Nu ska jag försöka göra det lite lättare att vara nyttig. Jag är en riktig godisgris och TRYCKER i mig onyttigheter. Efter några bitar är det inte alls lika gott, men jag äter för ätandets skull. Det finns så mycket annat gott jag gillar som jag kan äta/köpa istället. Så nu har jag börjat skissa på en liten lista jag tänkte skriva ut och sätta på kylen. Det är lättare om man har lite nedskrivna regler att följa tycker jag. Sen kan jag absolut tycka att det är okej att skämma bort sig ibland, problemet för mig är bara att hela grejen spricker. Det är mycket lättare om man inte äter t.ex. godis alls än att man köper det ibland.


Kommentarer
Postat av: MissSundman

Skorpor äger!

2009-10-06 @ 00:08:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback