Bloggreform



Först och främst! Tack för alla kommentarer i förra inlägget. Fick en mindre chock när jag gick in idag. Jag har inte så många läsare, men ändå får jag faktiskt ut rätt mycket av att blogga. Jag tycker det är kul!

Hur som helst. Först och främst så har jag ändrat titeln på bloggen. Från "Om livet i Sundsvall" till "Om livet som vuxen". Skaffade den här bloggen när jag kom in på programmet här och alltså strax innan jag flyttade hemifrån. Det är fortfarande svårt att fatta att jag är 20 år gammal och VUXEN.

Sen blev jag lite sugen på att kolla upp vilka kategorier som innehåll flest inlägg idag, jag har ju så grymt många kategorier. Alltså vad min blogg fylls mest med för ämnen. Det vart några överaskningar. Mest inlägg låg såklart i Allmänt (151 st), sen kom kategorin Studier/Studentliv (73 st). Sen var det ganska många som var mellan 20-40 inlägg: Bio/film/TV, Foto, Hundar, Mat/Dryck, Musik, Personligt, Shopping och Örebro. Blev överaskad att inte Hår/Smink kom med där, för det har jag skrivit mycket om på sistone.

Kom i varje fall fram till vad jag borde och vill skriva mer om i fortsättningen: Bostad, Hälsa/Motion, Politik, Webdesign (OMG hade inte skrivit något här trots att det är ett av mina intressen), Ylva tycker till, Återblickar och Videobloggar. Sen vill jag börja lägga in mer bilder från skolan, det kommer snart!

Kommentarer
Postat av: Aage

Politik ftw ^^

2009-10-27 @ 08:19:34
Postat av: Stina

Men var kommer kategorin "party" in? den är rätt stor hos mig iaf;) fast den kanske går under "studentliv"?

2009-10-28 @ 13:57:19
URL: http://haglundstina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback