Vad tyckte jag?

Känner av någon anledning ett starkt behov av att dela med mig av vad jag tyckte om de två hårprodukterna jag fick hem för någon vecka sedan.

Lanzas Healing strength Silk Serum fördelar jag i hårtopparna efter att jag duschat. De blir jättemjuka och härliga när man sedan fönat eller låtit det torka. Dessutom är det värmeskyddande och det är väldigt bra för mina toppar som lätt blir slittna. Det doftar helt fantastiskt.

Revlon Nutri colorcreme är en hårinpackning med färg i som gör att färgat hår får tillbaka lite färg och glans. Den riktigt starka röda färgen försvinner rätt omgående ur ett färgat hår och den här inpackningen gav verkligen tillbaka det där lilla extra som jag gillar med rött. Dessutom luktade det gott och eftersom man bara har i det i 3 minuter så tar det ingen längre tid. Dock återstår det att se hur länge det håller i sig.

Alltså, Me likey båda två!


Kommentarer
Postat av: mamanda

sv; joo, men dom kom nerifrån denna gång har jag för mig det stog på nyheterna, från skåne och domdär ställena =) men norröver har det ju varit snö tidigare, eller har den missat eran stad?

2009-11-04 @ 15:37:57
URL: http://duvetmanda.blogg.se/
Postat av: Amanda

Vars har du beställt ifrån och vad kostade dom? :D Har ju också lite rött hår nu så är speciellt nyfiken på inpackningen. :) Men den andra lät ju inte helt fel den heller :D

2009-11-04 @ 16:07:16
URL: http://looksthatkill.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback