Tjejkväll

Ikväll har jag varit hos Ana och kollat Idol med henne och Madde. Blev en riktigt trevlig fredagskväll med lite singstar vid midnatt. Hann ta mig några järn glögg också, blir mer imorgon för då ska vi till kåren! Nu ska jag dricka upp min kopp te och slösurfa lite, sedan blir det sängen!

Har föresten fått upp min ljusstake! Lyckades dock välta den så översta lampan gick sönder. Blev lite pill att få loss den, men nu är en ny i! Imorgon blir det nog lite julstädning.


Visst får jag fina lockar i luggen när jag haft utbakade flätor? :)

Kommentarer
Postat av: malin

Haha jag trodde du hade blonderat håret :D Det såg ut så xD

2009-11-29 @ 02:01:57
URL: http://malinsofieee.blogg.se/
Postat av: Aage

Omg, koppen är större än huvudet!!

2009-11-30 @ 21:36:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback