Tillbaks i Örebro

Så var föreläsningsveckan i Sthlm slut.. Är hemma i Örebro hos familjen igen. Sista dagen spenderades i Älvsjö och fotomässan. Först hade vi en föreläsning i ett iskallt rum och sedan kollade vi runt lite på mässan. Mässan höll bara till i B-hallen, hundmässan däremot, det är stora grejer det! Blev rätt sugen på att åka ned på den nu..

Efteråt blev det lite strosande i stan. Provade lite mössor, är jag inte tjusig? HAHA jag ser inte riktigt klok ut, men den bjuder jag på! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du ser ut som en tant.

2009-11-14 @ 20:47:37
Postat av: Ylva

Tack för den Anonym. Men det kan jag nog hålla med om :) Usch paljettmössan var hemsk :) Men jag bjuder på mig själv :)

2009-11-15 @ 00:11:51
URL: http://ylvans.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback