Matgalen

Jag kan inte sluta tänka på mat just nu. Har kommit fram till att det måste ha något med menscykeln att göra. När jag tänker efter så tror jag att jag har en sådan här period rätt regelbundet. Igårkväll satt jag och räknade minuterna till jag kunde äta kvällmat. Helt psyko.. Just nu sitter jag och fantiserar om knäckebrödsmackor med leverpastej och smörgåsgurka, fasten jag åt middag alldeles nyss!

Annars kan det vara godis eller annat snask. Jag äter inte snask just nu. Det är lättare att sluta helt än att försöka begränsa mängden enligt mig. Dock har jag varit grymt sugen på choklad på sistone. M&Ms, behöver jag säga mera? Snart ska jag gå och handla också, bara det kunde sluta spöregna. Förmodligen kommer jag köpa med en binge Sorbé.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback