Kvällen är räddad..

..det fixade sig med internet! Pju.. Haha nej men min moster är inte så teknisk och när jag frågade om lösenordet till deras nya trådlösa nätverk så såg hon ut som ett stort frågetecken. Det lät som att hon skulle snacka med min kusin imorgon, men hon smsade honom visst direkt och sen kom hon upp med ett papper där han skrivit ned lösenordet. Ylva minus internet lika med inte alls så bra. :)

Det var skönt att komma fram till Stockholm, behövde verkligen en dusch. Det visade sig att de skaffat en yacuzzi också! Sist jag var här så hade de tagit bort badkaret på övervåningen och det såg ut som att de skulle sätta in en dusch. Men de hade tydligen ångrat sig!

Imorgon är jag ledig. Till kvällen joinar Lina mig här. Hon är en klasskompis som inte har någon bekant i Stockholm där hon kan bo. Så det blir trevligt att ha någon i sin egen ålder här också. Inte för att de är något fel på min moster och hennes man, de är jättetrevliga :)


Sargen sitter lite löst, de är inte helt färdiga med arbetet här inne men vattnet funkar.

Kommentarer
Postat av: malin

OoHh vikken tur du fick internet :D Lyx med jazzucii!!

2009-11-09 @ 00:37:40
URL: http://malinsofieee.blogg.se/
Postat av: Aage

Gustav is the man!

2009-11-09 @ 03:29:30
Postat av: Stina

Ah visst blev det fint?, kanske för rosa?

Härligt med jacuzzi:D

2009-11-09 @ 19:00:25
URL: http://haglundstina.blogg.se/
Postat av: Morsan

Men oj då. Dom lyxar till sig.....

2009-11-09 @ 22:14:22
URL: http://ahlbergare.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback