Jalla Jalla!

Ikväll har jag varit hemma hos Silvia, en moldavisk kvinna som har en syatelje här i Nacksta. Jag har nämligen äntligen fått tummen ur och påbörjat mitt Jalla-reportage. Aplåder tack :) Alltså ett år försent. Men det känns riktigt bra och Silvia är en riktigt intressant person. Har fått en massa bra bilder känns det som! Här kommer en, var svårt att välja, för ville inte ta en jag skulle ha med i reportaget och har absolut inte valt än.

Det är föresten Silvia som har lagat min vinterjacka! :) Den blev som ny.


Silvias yngsta dotter som var en riktig linslus :) Hon tryckte nästan upp näsan i linsen vid några tillfällen.

Kommentarer
Postat av: mamman

Härligt Ylva. Kul att du äntligen fått tummen ur.....

2009-11-29 @ 21:46:32
URL: http://ahlbergare.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback