Brustest

Idag har vi gjort brustest på våra kameror i skolan. Var lite småorolig för vad jag skulle få för resultat. Det blev inte bra, men inte helt dåligt heller känner jag. Jag vet ju att den brusar mycket på höga ISOn. Men detta gör mig bara ännu mer sugen på att byta upp mig. Har börjat fundera lite på att byta märke också, just nu lutar det åt Canon faktiskt, tro det eller ej :) Imorgon ska vi göra skärpetest på kamerorna, spännande. Min kommer nog diffa en del i autofokusen känner jag på mig.

Ikväll pluggar jag inför en omtenta jag har imorgon i grävandets grunder. Fick låna böckerna av Madde, tackar! Kuggade med endast 7 poäng förra gången så jag tycker jag borde klara det denna gång, nu när jag dessutom har böckerna :)


Mycket brus i ansiktet på den här (syns mer i full storlek), ISO 800 och sedan också rätt uppljusad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback