Bildspelet

Nu sitter jag hemma i Örebro. Om knappa 6 timmar far jag österöver igen för en föreläsningsvecka i Stockholm. Usch jag vill hellre stanna här.

Nu har jag äntligen lyckats få upp mitt och Helenas bildspel på youtube. Den ville inte funka som .mov (damn apple) så jag fick konvertera den till .mpeg. Har visat bildspelet för vårat intervju-objekt Ram och han tyckte att det var bra, bortsätt från musiken som jag kan förstå. Eftersom vi inte kunde ta musik hur som helst så blev det att vi fick leta på magnatune.com efter något som lät indiskt. Det vart mest européer som tolkade indisk musik. Så han hörde säkert större skillnad än vad vi som svenskar gör.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad duktig du är =)

2009-11-08 @ 13:52:37
URL: http://gnistra.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback