B-kändisar

Varför ser man alltid någon B-kändis när man är i Sthlm? Det har varit Martin Björk, Tilde de Paula, m.fl. Förra söndagen var det Jonas Leksell från Myror i brallan (han med den vita bullterriern) som åkte tunnelbanan med sin son. SÅ HÄR SER HAN UT!

Ikväll var jag med vackra Sandra och vackra Pernilla hos Sarah på inflyttningsfest. Sarah är en gammal klasskompis från gymnasiet som jag inte sett på länge. Trevligt var det, men eftersom jag och Urax åker hem imorgon kände jag inte att jag kunde följa med dem ut på krogen efteråt.

Kommentarer
Postat av: Stina

Vad synd att du inte följde med ut igår:( hade jag ju fått träffa dig, men när kommer du nästa gång till Örebro?

2009-11-15 @ 11:54:35
URL: http://haglundstina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback