Vatten!


Bilden blev lite dassig på bloggen, bättre i datorn

Idag var det VARMT. Så när vi äntligen kom tillbaka till Lidingö var vi grymt trötta, hade ont i fötterna, var varma och törstiga. Jag och Urre gick direkt ned till vattnet innan vi gick in och det uppskattade vi båda två tror jag. Dock lyckades jag klanta mig rejält. Gick ned på en stenhäll men det var massa alger vid vattnet så jag gled ned en bit. Sen kom jag nästan inte upp eftersom det var så halt. Fick blöta ned mig rejält för att komma upp. Då kändes det lagom kul att två av mina kusiner var på beök med man, barn och flickvän. Man hade inte bara grymt smutsiga byxer, luktade svett och var trött, utan man var dessutom blöt.

Gick tillbaka senare och tog lite bilder, den ovan blev helt klart favoriten vid första gallringen. Funderar på att förstora den ihop med några andra vidvinkel/grodperspektiv på Urax.

Kommentarer
Postat av: Aage

Det är ju det jag säger... Sommaren är ovärd... Vinter ska det vara, och kanske höst/vår. Men inte sommar.

2009-05-25 @ 23:01:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback