Kunde inte hålla mig

Dagen i skolan blev inte så lång som jag trodde att den skulle bli. Vi delade mest upp arbetet lite och jag ska göra en liten, liten innehållsanalys medan de andra ska börja med teorin och sen ska jag hänga på där också. Vi gör en kvalitativ studie av Kenzas blogg. Som ende seriöse bloggläsaren i gruppen så är det jag som får i uppgift (såklart) att göra en snabb check på några inlägg för att beskriva hennes blogg.

Så eftersom jag kom hem redan strax efter 16 så pluggade jag såklart i filmen. Tittade på datorn eftersom jag kom på att den var bredare än tvn och alla filmer numera är ju i 16:9 format (tvn är 4:3) så bilden blev större på datorn. Gosh den är så bra, framför allt första halvan av filmen. Just därför kunde jag inte hålla mig från att kolla på halva filmen igen nu. Ser fram emot den 2:a filmen som kommer i höst!

Kommentarer
Postat av: Foki

svar: Tack så mycket! Det var trevligt att höra. :)



Alltid roligt att få en ny läsare! :D

2009-05-06 @ 08:30:53
URL: http://foki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback