Kåridåren

Idag när jag kom hem låg skoltidningen innanför dörren. Min reaktion?

1: Nämen vad roligt, har de börjat skicka den hem till en nu också!
2: Helvete undrar om det är någon ful bild på mig från kåren där jag är berusad!

Kom nämnligen på att Emelie och Jonna ur jour08-klassen pratade med mig och en kompis till en kompis på kåren när vi var där på valborg. Kom inte ihåg vad de frågade, men det påminde tidningen mig om. För på sidan 28, under rubriken Fyllosofen, så hade jag och 3 till svarat på frågan om vad som händer efter döden. Haha, ja bilden blev ju faktiskt helt okej i varje fall.


Urax och jag läser tidningen


Stackars Greta, henne tog de bild på samtidigt som de pratade med henne om jag kommer ihåg rätt. Fast hon blev ju snygg ändå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback