Hissen nu igen

Måste bara beklaga mig lite över någon som hade varit på IKEA och köpt någon stor hylla eller liknande. När jag skulle dra iväg till skolan vid lunchtid så kom inte hissen. När jag kommit ned till BV så stod den halvvägs upp till första våningen. Då hade idioten/idioterna (ursäkta ordvalet men jag är den jag är) ställt in hyllan, tryckt på knappen och gått ur själva. Så antingen var det för tungt eller så stod den för nära dörren så hissen stannade pga det. Tror främst på det sista. Hissen är väldigt känslig och stannar när Urax går för nära dörren också.

Jag kommer nog bli en bitterfitta när jag blir gammal kärring, men har man inget bättre för dig så.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback