Hej då!

Har på mig kondomtröjan idag, me like! och två hästsvansar också, för varmt för utsläppt.

Nu ska jag strax försvinna och dra iväg till en gri(s)llfest (de grillar en HEL gris) borta på oscarsgatan. De flesta ur bildjour08 och jour08 kommer nog att vara där och det blir lite som en hej-då-och-glad-sommarfest nu innan sommaruppehållet. Färgningen blev riktigt bra föresten. Syns inte alls på bilden, men det är rött. Skillnaden från förra gången är att det är mer jämt eftersom jag la i färg i topparna först och sedan rötterna. Annars brukar man ju få en illröd störtkruka och sedan halvdassigt i längderna. Det har dessutom varit alldeles mjukt, luftigt och glansigt idag, sådär det bara är när man har färgat det.

Nehepp, nu ska jag kila för Maria ringde nyss och undrade vars (norrländska) jag var.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback