Fashion against AIDS


Idag kom fashion against aids-kollektionen ut i H&M-butikerna. Därför tog jag en liten tur till stan för att kolla in den. Kikade lite på nätet först och tyckte om några av plaggen. Med mig hem kom tröjan som Tokio Hotel designat och tröjan som Dangerous Muse designat. Älskar trycket på den sistnämnda, med kondomer som är formade till ett hjärta. Dessa tyckte jag hade fint tryck och satt bäst på mig. Provade även två linnen, men de satt inte så snyggt över brösten och var lite långa. Fast trycken på dem gillade jag. Sen gillar jag bodyn som Katy Perry designat, men jag är inte så mycket för bodys tyvärr.. 

25% av priset går dessutom till Aids-utbildning och -forskning. Känns ju inte helt fel!

Med hem kom även ett paket frontline från Apoteket. Så nu ska hundstackarn äntligen bli behandlad mot fästingar. Här uppe är det inte så mycket än, men när vi kommer ner till Närke så lär det ju vara en hel del. Årets första fick han förra helgen i Sthlm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback