Colorful!


Jag håller på att färga håret! Samma färg som för en månad sedan. Den heter warm mahogny och som synes så är det rött! Sist blev det väääldigt mycket mer rött än jag tänkt mig, men som vanligt åkte mycket av det röda ur efter några dagar och några tvättar. Så det vart mer lagom. Får la se hur det blir denna gång, lär väl blända folk om solen är framme. Det ska bli varmt i helgen! Över 25 plusgrader ska vi få ;)

Föresten låg jag ute och stekte en timme idag. Hade bara på mig bikini och bikinitrosor och det var riktigt varmt och skönt! Nog fick jag lite färg också, har lite bikinilinjer ;)

Jag använder en skjorta som "färgningströja", en skjorta som jag lyckades förstöra med strykjärnet för ett par månader sedan.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback