Vilken resa!

Nu är jag hemma i Örebro! Vilken resa säger jag bara.. X2000 mellan Sundsvall-Sthlm var rätt lugnt och jag lyssnade på musik och läste bok hela vägen. Urax skötte sig riktigt bra, även på bussen upp till stationen. Det var sedan på Örebrotåget som festen kunde börja. Djurvagnen var helt tom först, men sedan kom en kille in och satte sig och det första han sa var att han var rätt full och förmodligen skulle vara rätt jobbig. Men vi hade riktigt trevligt under de två timmarna resan tog och han berättade rätt mycket om sig själv. Vissa saker som inte ens hans flickvän sedan 7 (eller 9 han kom inte ihåg) visste om. Han bjöd på en koskenkorva long drink som smakade yoghurt. Urax gillade honom skarpt och han skrattade verkligen HEHE och inte HAHA som man gör i vanliga fall. Jaja helskön snubbe i varje fall. Han sa att jag skulle vara tyst kanske 6 ggr på 2 timmar för att han skulle sova, men han kunde ju inte sluta snacka själv :)

Nehe, skulle man plugga i en film kanske? Imorgon blir det middag ute och sedan bio med mor, Sandra och hennes mamma. Jag drar en fjortis och säger XOXO :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback